Why? Respect.

Jag är på avrättningshumör. Två gånger den här månaden, trots att jag har pröjsat räkningarna i tid har jag fått påminnelse. VAFAN ska jag behöva sitta och ringa som ett jävla vider till respektive företag för att säga att jag redan har pröjsat? Det är sjukt irriterande och finner det därför passande med ett gäng avrättningar.

Annars har jag inte brusat upp mer än normalt på sistone! Liksom, blommorna blommar, bina surrar vackert, brudarna är lättklädda!


Nästa vecka åker jag till Hultsfred. FUCK OFF

Kommentarer
Postat av: Rasmus

hultsfred suger fattiglapp, knulla mer.

2009-07-02 @ 19:49:23
Postat av: Rasmus

ajuste: Den kommer springandes, annalkande upp i röven.



Den bara schteeeeker. Jasså, så vad händer i helgen då?

2009-07-02 @ 19:50:50
Postat av: Henrik

HAHahahahaha as ditt as fyfan ditt jävla as.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback