Kåtslag.

Hej as.

Är uppe i Lidingö och bygger en kåk för närvarande, det är inte poängen, poängen är alla jävla brudar i Stockholm, resan genom Valhallavägen och ner mot Nortull ger mig sådana rysningar, 8/10 brudar är så jävla fina. Men det börjar gå överstyr, jag börjar bli tokig, därav min passande rubrik; KÅTSLAG.


Jag får svettningar, blir lätt irriterad, ryter åt alla killar så fort dom öppnar käften och är allmänt vilsen. Så jag drog till doktorn imorse, han gav mig diagnosen KÅTSLAG. Den enda lösningen, tyvärr, är att skaffa mig ett ligg, och det snarast talade denne meriterade doktor om för mig.


Så jag vädjar till allmänheten, jag tar vadsomhelst.


Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag vet vem du kan ta: http://www.hemsida.net/bettan/Bilder/Blandat/Kikki_Danielsson.jpg



Hon ställer säkert gärna upp med lite ladd också för den delen.



Har du veckorna 29,30,31 i år också? För isf vet du vem som BOR hos DIG.

2009-06-26 @ 12:59:43
Postat av: Rasmus

Jag vet vem du kan ta: http://www.hemsida.net/bettan/Bilder/Blandat/Kikki_Danielsson.jpg



Hon ställer nog gärna upp med lite ladd också.



Har du veckorna 29,30,31 i år också? För isf vet du vem som kommer BO hos DIG!

2009-06-26 @ 13:04:10
Postat av: Rasmus

Alltså när jag tittade förut hade min kommentar inte kommit fram, nu är båda där. Jaja. Då fattar du ju ännu bättre. För det din gärna består av är två stycken hjärnceller som bråkar med varandra. Det kan låta på ett ungefär såhär:



Hjärncell 1. - Jag vill ha ÖL!!!!!!



Hjärncell 2. - Jag vill bygga, runka och äta mat.



1. - Sieg Heil, ÖL!!!!!!!!



2. - RUNKA!!



1. - ÖL och om jag bjuder på whiskey då?



2. - VI KÖR, SIEG HEIL!

2009-06-26 @ 13:06:13
Postat av: Henrik

HAHAHAHA. Semeseter 10 juli as =D

2009-06-26 @ 13:52:55
URL: http://hooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback