R1RRH4XX

Rickard Lindquist - vad ska man säga om den här personen? Jo, det ska jag svara på i följande rader;

Snubben förespråkar alltid det goda och kommer alltid med fantastiska råd. Han är en ytterst duktig byggare, dock inte jämförbar med en så perfekt formad byggare som en själv. Han är biff och tränar som ett jävla as, dock inte jämförbar med en själv som inte behöver gymma överhuvudtaget. Killen ränner alltid runt i flock - med sin trogna skara av 14is-beundrare, dom får alltid fingret, för denne man har tillägnat sitt hjärta åt en person, guuu så gulligt B Ö G J Ä V E L.

Han leker allan-ballan med en städad lägenhet, åh så duktig och fräsch kille.

äh blir bara så jävla förbannad på snubben och jag gör allt för honom, anytime.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos =D

2009-06-24 @ 21:40:08
Postat av: Rasmus

"äh blir bara så jävla förbannad på snubben och jag gör allt för honom, anytime." Kallas det dubbelmoral eller? Bögjävel!



btw: Hitler and some other members of the Nazi party are campaigning in a local tavern. Hitler says to the gathered crowd, "When I become Fuhrer, I'm going to kill 6 million Jews...and one clown."



A member of the crowd shouts out, "Wait, why would you kill one clown?"



Hitler turns to the other Nazis and says, "Ah HA! I told you no one would care about 6 million Jews!"



Jag är bra Hoobish

2009-06-26 @ 12:57:19
Postat av: Henrik

""äh blir bara så jävla förbannad på snubben och jag gör allt för honom, anytime." Kallas det dubbelmoral eller? Bögjävel!" Det som var POÄNGEN SÖTIS!!!



öv. hahahahaha =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback