Tja as.

Vi satt ett par grabbar och huserade vilt i ventrilo sent igår natt, Tim länkade min underbara blogg. Det var då jag insåg, den björnliknande ikonen för övriga fuck ups här, inte skall, under några som helst omständigheter svika er och inte skriva om mitt fantastiska alt. plebokratiska liv.

So here I fucking am!

Sist vi hördes har en del saker ändrats;

Jag har blivit fetare!
Jag har blivit mer äcklig!
Ensamheten tycks inte nå sitt slut!
Snart framme vid klimax gällandes D U M I H U V U DET.

Men jag är lika rått skön fortfarande och är här för att försköna det ovanstående jag delar med mina nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Sluta använd "plebokratiska".. Det blir FÖR MYCKET. Fita

2009-06-22 @ 20:26:59
Postat av: Anonym

Samlar du vuxenpoäng eller jävla nationalencyklopedia bög.

2009-06-22 @ 20:27:28
Postat av: Henrik

Jag lärde dig ordet min lärling och när använde jag det senast? Med tanke på bloggandets oerhörda aktivitet.



Jag väääääääst anonym =D

Postat av: Rasmus

Det var jag som skrev båda föregående kommentarer. Mitt namn ville inte figurera på denna "plebokratiska" sida! Haha.



Jag vet. Men det får inte bli för mycket av det goda. + att mer än hälften av dina läsare förstår ändå inte innebörden av SKITEN.

2009-06-22 @ 20:47:46
Postat av: Henrik

Hahahaha ditt jävla as, vad är normalt med mig ananrs liksom PFFT?

2009-06-22 @ 20:50:07
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte mycket mitt älskade JÄRN, men det kan jag säga dig! det är det JAG gillar! (Jag skrev allt i små bokstäver under sista meningen för att förtydliga "JAG") Haha.

2009-06-23 @ 20:01:50
Postat av: Rasmus

Vad i helvete dyker inte mitt namn upp för!!

2009-06-23 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback