Absurt.

Hej
Igår bestämde jag mig för att ta det lugnt, så åkte ner med Ralle till Ica för att inhandla Julsoda. Väl där, när jag stoppat sodan i krogen och begav mig mot kassorna, vanliga proceduren att handla snus och cigg ska genomföras. Det är nu jag stöter på ett problem, killen i kassan ber mig om legg. Jag fnyser till, säger på ett lättsamt uppretat sätt: "Skojar du?"
-
Fittan i kassan: "Nej, om jag tror nån är under 30 måste jag ta legg."
-
Jag: "Jag har inget legg med mig..?"
-
Fittan i kassan: "Då kan jag tyvärr inte sälja till dig"
-
Jag: "Herregud." samt 100 grader i skallen som överkokas i en alltmer rask takt.
-
-
Fittan i kassan, naturligtvis en osäker bög som skall sköta sitt suveräna jobb på Ica exemplariskt. Sådana människor ligger högt i min lista över hatade människor. Exakt en sådan fitta som kommer sitta i den där förbannade kassan och ta legg utav människor tills han dör av tråkighet, kommer inte komma någonstans i sitt vidriga liv för han vågar inte tänja på gränserna.
-
Så nästa gång jag ser honom ska jag slå ner honom, stoppa ett basebollträ i röven på honom, fylla hans käft oerhörda mängder snus, som jag stulit på Ica och göra brännmärken i hela hans ansikte med cigaretter.
Då skulle jag må bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul liv

2009-12-02 @ 10:29:28
Postat av: Anonym

vem vare?

2009-12-31 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback