Attached to loco.

Vår - det ljuva livet: Knulla henne hårdare hon tigger om det. Något jag blir stört däv på är vår-hysterin, ja jävlar, titta solen. Ut och göra saker utomhus är ett måste annars klassificeras du som en beklaglig eremit. Detta, som mycket annat i denna mainstream-värld byggs detta på osäkerhet. Man måste ut, härja, cykla, knulla rövhål på stranden annars kanske du är den där beklagliga eremiten. Men kom fram till mitt nylle, titta mig i ögonen och försök få mig att uträtta dina galna vår-ideal. Din jävla fitta.
-
Med tanke på eremiter, kul att fitt-Rirr hängde med ut i torsdags, trots den vidriga krogvisiten. Det var roligt hos Katt-Emil och Loco-Ralle innan i alla fall. Jag och Rirr skulle såklart börja mäta kuk på fyllan som vanligt, jag som den björn på 300kg... Va fan kan du vara för jävla djur Rirr, CP-skadad alligator. Hursomhaver, vi faller samtidigt under styrkemätningen på Emils säng, utgången behövs ej föras i ord.
-
"In this world of lies, the truth means resistance"

Kommentarer
Postat av: R

Då vet vi PACO

2010-04-08 @ 10:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback