Bara mörker.

Som jag nämnt tidigare hyser jag agg mot vår-hysterin. Naturligtvis är det bra mer behagligt än kyla och snö, men tänk dig, när du sitter på din blommiga bög-filt som du ärvt genom många generationer mongolider i din släkt, öppnar en burk med någon smörja och korkar upp en flaska vin - då kommer asen.
-
Du sväljer en fluga, du trampar på en myra och du ser kackerlackan gå igenom dina bestick. Du tänker inte mycket på det, men att döda dessa ger dig en viss fullbordad känsla. Du avgör deras liv, du sätter ett avslut på deras vidriga små liv och gör det till en bättre picknick för alla.
-
Detta beteende eskalerar, du går över till större djur. Mer fula, mer elaka och större än tidigare. Vad jag vill ha sagt är att jag väntar på dagen då någon ger sig på en hund, en spark eller annan misshandel. Just den människan har inte visat sig än, men det blir ett prov på förstklassig människomisshandel.
-
Om en hund biter dig, ge dig inte på hunden, utan ägaren. Den avgör helt och hållet hundens beteende. Glöm aldrig det.
-
Poängen fastställd och man är nyhudad. Kanske dags att skriva om något roligare? Just fan, finns inte. Bara mörker, fattar ni det?

Kommentarer
Postat av: ida den sötaste

JAG ÄLSKAR VÅREN JAG ÄLSKAR VÅREN JAG ÄLSKAR VÅREN JAG ÄLSKAR VÅREN JAG ÄLSKAR VÅREN JAG ÄLSKAR VÅREN

2010-04-14 @ 17:42:48
Postat av: HENKE

Jääävlar vad gaaaalen! hehehehehehe

2010-04-15 @ 15:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback