Fuck

Varit uppe i stan och jobbat två dagar med Thomas, Rilles farshur. I alla fall, hans firma tömmer dödsbon, ni vet folk som dött med lata släktingar. Första lägenheten vi var i: "AVSPÄRRAT" snubben pallade inte livet och blåste skallen av sig. Blodet var kvar i sängen, lukten av hjärnsubstans var tilltagande och välsmakande. Skitsamma, riktigt jävla roligt att rota igenom folks saker, denna bevisligen självdestruktiva man var en golfnörd. Så nu har jag ett gäng stekiga träningsoveraller, golftröjor samt 10 pack rulla-själv-tobak.
-
POÄNGEN: Varför bry sig? Bättre att snubben blåser skallen av sig själv så man slipper framtida komplikationer, än att man skjuter själv och tar grejerna sen.
-
Nästa lägenhet var såklart en gammal hynda som dött av naturliga orsaker, sött.. Aldrig i hela mitt liv skådat så mycket skor och hattar. Kastade allt och runkade på hennes mugg. Innan erektionen föreställde jag mig henne levandes med sitt murkna sköte, avslutningsvis med ejakulationen föreställde jag mig henne död. Spännande!
-
AJA skutknegat, ska nu möta upp Mashka på Brommaplan, aldrig i hela mitt liv varit så nervös, först var jag tvungen att ta tunnelbanan till Spånga, på detta vackra tåg såg jag inte en enda svensk. Efter tåget ska jag tydligen ta BUSS 116 TILL BROMMAPLAN. Detta kalaset gick på 110:- fan så sjukt, det kostar bensinen ända hem.
-
Med detta avslutar jag kvällen med lite meskalin. Final wisdom.

Kommentarer
Postat av: Tony Harsto

Fan vad du är sjuk :D

2010-04-27 @ 19:27:00
Postat av: Ralle

hahahahahhhahahaha

2010-04-27 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback