I am guiding myself right to the end.

Efter att ha lagat en helt jävla galen portion med makaroner tog jag tag i lite vårstädning på balkongen, vårstädning, hörde du det fitt-Ida? I alla fall, hade kastat en gammal portion makaroner i en pappers-kasse. Naturligtvis går denna sönder när jag bär ner den för trappen, som vanligt slår ordet FITTA alla ljudbarriärer. En granne öppnar och frågar vad jag sysslar med, svaret KÄFTEN kunde inte varit mer passande. Han stängde dörren lika snabbt som han öppnade den. Det gav mig lite njutning i misären vilket fall.
-
Bär två sopsäckar ut till avfallshanteringen, såklart ska en som försöker ta världsrekord i ålder fråga om jag sorterat avfallet. "Vad tror du?" sa jag och kastade det.
-
Att några så enkla uppdrag kan innebära, som i detta fall, att två människor ska lägga näsan i blöt. Det är även solklart att min nuvarande situation påverkar mitt humör.
-
Som jag hörde i Spotify-reklamen nyligen: "Om du står i min väg, be till Gud."

Kommentarer
Postat av: tobias

du säger de

2010-04-16 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback