Som alla andra

Hej ditt jävla as, ser du inte? Jag står för fan här och brinner! SLÄCK MIG!
-
Vissa människor gör allt för att inte framstå som sig själva, dom sitter på krogen med sina jävla innegäng. Bjuder laget runt på skumpa för deras sista peng. Allt detta för att upprätthålla en falsk fasad.. Haha vafan, stick till Stureplaneten. Förpesta inte våran stad med ert vidriga anlete.
-
OJ VÄNTA? Är det måndag igen? Måste jobba som ett litet as och spara på vartenda lilla öre. Vi var födda på samma gata, ni kunde varit mina vänner.
- Häftigt streck. Idag ska jag kolla på 22 bögjävlar som ska jaga en boll och försöka erhålla en plats i den högfärdiga Hollywood-skaran. Att man släpper all stolthet och heder för att få med sig en frispark alternativt kort. Res på dig bögjävel och SPARKA NER FITTAN SOM GJORDE DET. Ligg inte och gråt, fan tänk om farsan skulle se det. Behöver inte nämna konsekvenserna.
-
På andra sidan utav våran jord, typ Spanien. Där sitter det en filmande jävla idiot och gottar sig åt alla wannabe-hollywood-miljoner. Honom kan vi inte sparka ner, kuken gömmer sig bakom ett jävla stjärnbanér. Fan så störande. Slatan som representerar Sverige dessutom. KOM DÅ FALKEN KOM DÅ!
-
Trots detta, så åker jag iväg och ska kolla på skiten. Aja vafan, ett sprucket ögonbryn är en vacker syn.
-
-
Huh! Huh! Huh! Fucking pigs.

Kommentarer
Postat av: lwdm,wl

du suger på å uppdatera!!!!!

2010-05-06 @ 08:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback