=DD

Kasta bort ditt hopp, dags att sluta le. Till den hungriga maskinen finns ingenting att ge. Världen blir kallare, snart hörs inte ett knyst. Vi sväljer smärtan och håller tyst..
-
VI OFFRAR ALLT, SLAKTAR TUSENFALT, VÅRA LIV SLITS I STYCKEN - BEVITTNA DOM SISTA DÖDSRYCKEN!
-
-
-
Resume av 1977:
årets bästa: Tobbes pilsner..
årets värsta: Jag lever fortfarande.
årets händelse: Regeringsgatan.
årets resa: Drog till åker, slog sönder en kille och hans volvo..
årets fest: ??????????????
årets dag: Julafton, bad mormor fota mitt rövhål inför hela släkten
årets present: Buddha motherfuckers.
årets kändis: vad
årets b-kändis: Henke Järn. 
årets tvprogram: Peeping Sven.
årets film: hatar bögar GÖR jag.
årets person: hahahahahahaha
årets låt: Kill ur mother/rape ur dog med Dying Fetus
årets bok: Är för smärt.
årets ord: Fränt 
årets mysigaste: hahahahaha
årets längtan: När jag har råd med den feta mackan som tar mitt liv. 
årets månad:
årets beroende: 13 olika
årets vill ha: Äh
årets frisyr: Brat/rakad.
årets sommarminne: Fråga Jöns Jacobs
årets vinterminne: Kan ju inte minnas utan på.

Kommentarer
Postat av: R

Riktigt länge sedan jag läste en bra blogg. Tack. Jag är riktigt sugen på att vara RIKTIGT ODRÄGLIG. Jag satt och läste gamla inlägg på min egna blogg. Fan vad tråkiga inlägg, men ändå så många minnen. Jag vill vara riktigt dryg, mot några nya, mot några gamla, whatever! Dö.

2010-01-14 @ 22:57:29
Postat av: henke

Hahahahaha, JA RAGGE! Det tycker jag verkligen, du måste hit mer, inte bra att vara i nykvarn. Inte bra. Kom hit min älskade.

2010-01-15 @ 11:49:35
Postat av: R

Kommer imorgon, skaplig tid så att vi kan börja dricka!

2010-01-15 @ 14:23:12
Postat av: R

Tänker du skriva något nytt eller din jävla snoppälskare.

2010-01-20 @ 09:57:51
Postat av: R

HÖrru, du får ju ta och tanka hem skitsystem om du ska hålla på att lyssna på crust och vara hatisk

2010-02-06 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback