Hes back, HES BACK!

Under det förgångna halvåret har myten, idioten, vidret gömt sig under en skepnad som kallas hår. Jag välkomnar er mina fans, mina fiender, mina vedersakare, mina opponenter samt mina hjärtevänner - IRON MAN är tillbaka, utan en tillstymmelse hår. Så vacker, snygg, stilig, skön, fager, söt, tjusig, grann, proper, välskapt, elegant, urläcker, ståtlig, praktfull, storslagen, tilldragande, förtjusande och jävligt intagande.
-
Det firades ett nytt värdelöst år i torsdags, jag som känt med tanke på mina tillgångar ska naturligtvis ha backslick, efter 2 kg hårvax var jag redo att slicka den vrickade verklighetsbilden. Trots mitt överanvändande av vax så ville två tufsar i bakhuvudet inte ligga rakt, jag ber chefen raka bort dom, känner hur den bastanta rakappareten attackerar mitt bakhuvud och det var kört. Så min 6 månader långa kroniska huvudvärk har kommit till sitt slut.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback