Kolla mig i ögonen och säg att jag har fel.

Hundar - en underbar och pålitlig varelse.
-
Det finns fler historier om trogna hundar än om trogna människor, inte sant? Hundar är så jävla kloka djur, de kryper undan i en tyst vrå för att slicka sina sår och återvänder inte till världen förrän de är helt återställda.. Människans självömkan är enorm jämförandes.
-
OAVSETT hur lite pengar och hur få ägodelar du har så är du rik om du har en hund.
-
Du kan säga vilka dumheter som helst till din hund. Den tittar ändå på dig med den där blicken som betyder: "Kukens skymning, du har RÄTT! Det skulle jag aldrig kommit på själv."
-
Kommer ihåg förr, med min älskade Casper. Jag tittade ibland på honom och tänkte: "Om du ändå var lite smartare Casper och skulle berätta saker och dina tankar för mig" då tittade han på mig, med blicken som om han sa: "Och om du var lite smartare hade jag inte behövt göra det" Fascinerande.
-
Om du gör bort dig i en situation, kommer din hund inte förebrå dig, den kommer göra bort sig själv också.
-
OM du nu av någon sjuk anledning ser dig själv som en inflytelserik person, försök få någon annans hund att lyda dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback