PARANOID

Helgen närmar sig sitt slutstadium i och med denna vidriga söndag, som dock uppskattas eftersom den innebär ledighet. Krök var inplanerat i fredags och det satte vi ballen i och utförde exemplariskt. Dum som man är kontaktar man Mashka runt 13:00 och frågar om han är kröksugen, 5 minuter senare sitter man i bilen påväg till bolaget.
-
Hinkandet, svepandet, förtäringen samt supandet fortgår i en enorm takt till NHL 10, jag är naturligtvis värdelös på det där horspelet men det funkar parallellt med kröket. Vidare fortsätter vi hemma hos mig. RAP. Hamnar hos Hugo. RAP. Lördagen var luuuugn, käkade tre billys och spydde några gånger, kollade på en värdelös film med namnet BEHIND ENEMY LINES 3: COLOMBIA. Fyfan, om man samlade alla töntiga filmklichéer i en film så har man denna.
-
Söndag... Vaknar, spyr. Går förbi spegeln, slår sönder spegeln. Kollar på alla inköpta matvaror från gårdagen som jag glömde lägga in i kylen, kastar allt på golvet i ren frustration. Går vidare till vardagsrummet, slår fötterna i hantlarna. Sätter mig i fotöljen, slår ut kaffet med morgonbongen. Några timmar har man lugnat sig och slår på Sopranos, naturligtvis försöker horungarna ovanför ta världsrekord i att hoppa i golvet.. Ändras straffet för mord om det är barn under tio år man dödar..?
-
-
Väl mött, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback