Rasmus Gullbrandsson - BRATEN.

Tillbaka på jobbet, tillbaka till Östermalm - de högfärdigas område. Oavsett hur mycket jag hatar dessa människor så känns det grönjävligt bra när man är ute och traskar på gatorna. ANLEDNING: Alla flyttar på sig, alla ser äcklade ut och alla viskar fantastiskt när man går förbi. Det bästa är att snyta sig likt en bonde, lyckoruset hugger som barracudor i magen.
-
Bla bla bla, här har det gått ett tåg, jag ser spåren.... Är för jävla död, orkar inte. DUMMA BRUDAR hatar jag sjukt mycket också, en av alla miljoner dumma brudar påminner mig om en svunnen tid, då jag ägnade tid åt en sådan. Min slutsats och bevekelsegrund till mordet: Insvept i något sorts idiotiskt tänkande och är inte öppen överhuvudtaget för ändringar inom sitt mammauppfostrande, trångsynta, högst begränsade, djupt insnöade tänkande och agerande.
-
Nä säger som Heaven Shall Burn - in this world of lies, the truth - means resistance. BOOM SOPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback