Alla brudar är dumma i huvve! Jag har bara ett fel, jag är en jävla idiot.

Avslutade förra blogginlägget med ordet pissliv, OCH JAJEMEN! Så eskalerade denna tisdag aswell. Sover endast en halvtimme under hela natten, paniken som slår en när chefen ringer... Kommer till jobbet, blir skitnödig. Lånar kundens mugg, som alla andra icke-mongolid-anpassade toaletter i stockholm så var även denne JÄVLIGT liten. Färdigbajsad och skall resa sig upp, slår huvudet i badrumsskåpet, chocken av just denna smäll innebar ett fall bakåt i duschen - detta med byxor och kalsonger vid fotknölarna. Ordet FITTA slog alla ljudbarriärer.
-
"JAJA DETTA E MAN JU VAN VID" Käften säger jag åt min egen spegelbild, går ut och ska börja jobba. Det enda som funkar som det ska. Håller på att krocka vid essingen, samma vanliga tanke: "faaaan...." Läs mellan raderna idioter.
-
"En brud: har en lovande framtid bakom sig" bra sagt, bra sagt Amborse Bierce.

Kommentarer
Postat av: M

När ska vi starta bandet?

2010-03-16 @ 19:13:20
Postat av: R

rock bottom

2010-03-17 @ 08:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback