Fall NER på knä och ta EMOT MIG!

Guds vrede tränger allt djupare in i mig, tukta, synda och slaffsa ner en hynda. Kanske ska berätta om den fantastiska helgen?
-
TOrsdag; Tim och Mashka anländer, mindre vackra men vad ska man förvänta sig utav två frontfigurer från FET, FUL OCH ENSAM! Sätter ihop sina MULTIMEDIASYSTEM och rövknullandet utav CS-världen sätter igång. Det är detta vi gör idag, sätter på rövar.
-
Fredag; Vi vaknar runt 12:00, klär på mig träningsoverallen som symboliserar SKIIITER IIII, äter en vidrig pizza på Berivan. Drar till bolaget. Drar hem. BÖrjar kröka. Krökar. Kollar bandy. Festar med bandy.
-
Lördag; Vaknar upp i ett misär som kan liknas med nån rosengård-ungdomshalt, mindre värda människor ligger i högar överallt, en blaffa över mattan och på mashkas dator beskådas. Passar på att huda medans alla slaggar. Hehe. Dom med skelögd uppsyn skickar jag hem, mashka stannar kvar. letar igenom HELA internet efter en film att kolla. Blev Step Brothers igen. Hahahahahahahahahahaahahahaahahhahahahahahahaha så jäla bra.
-
Söndag; Vaknar nu ensam, går förbi speglen, får gråten i halsen när jag går vidare till köket och ser att THI-IIIIM glömt att stänga KORVBRÖDS-PÅSEN. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR VAD FÖRBANNAD JAG BLEV. Detta har jag stört mig på fram tills nu.
-
Jobba imorgon. pissliv. PISSLIV.

Kommentarer
Postat av: M

HAHAHAHAHAHA

2010-03-16 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback