håll käften

Sitter och väntar på den fantastiska fastighetsskötaren, som ska besikta våtutrymmen och ventilation. Tänk om han är dryg..? Han borde hålla käften och slippa bli våldtagen när han utför sitt jobb. Faaaaaaaan vad LACK jag blir, jag ska sparka, skalla och aldrig sluta slå den jäveln. KOLLA VAD FÖRBANNAD HAN HAR GJORT MIG! HÅLL KÄFTEN.
-
Han ska fan inte få säga ett ord, för att försäkra mig själv om att inte bli arg. Hej får han säga, sen ska han vara tyst. Extremt tyst. Annars jävlar. Sen ska han laga några saker, t.ex. dörrhandtaget, bara laga och hålla käften. Snabbt som fan, annars smäller jag av.
-
Nästa kontrollbesiktning ska han tänka: "Jaha Henrik ja, men där funkar ventilationen utmärkt och det är inga som helst problem med fuktspärren, vi går vidare" Det gör du jävligt rätt i dumma jävel, jävla låtsashantverkare. Idioten som springer runt, knullar Zigenare och justerar vattenflödet. Jävligt givande, ge jobbet till Samhall istället.
-
"Jag måste in här, det är mitt jobb" hahahahaha VAD I HELVETE SÄGER DU? Ska visa vad en hammare och fyrtumsspik är för något, oooooooj då fastighetsskötaren som blev nya Jesus, sött. Aftonbladet: Fastighetsskötaren: "Hade jag hållt käften hade sluppit det här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback