Illustration of desperation.

En diskussion, sammanfattad & förkortad under filmen Patrik 1,5:
-
Jag - Ändå hyffsat nice att sköta om trädgårdar, man krattar ihop alla löv och tar en röding för det.. Krattar man 2500 st trädgårdar lär det bli 250 000:- iaf.
-
Adolphen - Haha, "okej matematikern" det blir runt 500 000:-
-
Jag - Haha jo, det är fan sant.
-
20 minuter senare tar Adolph fram mobilen och räknar..... 1 250 000:- Bara 950 000:- fel... Hahaha fan vad dum du är ado.
-
Skrev en dikt häromdagen när jag funderade kring en hel saker:
-
Pissliv:
Längesedan jag upplevde sådan ökning av hyckleri
Jag skall inleda dig i mitt huvud
Jag skall visa vad jag känt hela tiden
-
Hat läker, ni borde prova det
Nazistiskt styr din antirasistiska anda
Jag sa aldrig att jag skulle följa Gud
Jag kommer aldrig bli den som blint följer
-
Alla jävla troende, kastar bort ert liv i en blind tro
Vakna för i helvete upp, ni kan inte ignoera mina ord
jag har min egen filosofi
-
Jag hatar alla lika mycket
Ni kan inte riva det ur mig
Det är bara jag
I min värld av fiender
-
JAG FÖRKASTAR DEN HÄR JÄVLA TÄVLINGEN
JAG HATAR DETTA STÄLLE.
-
-
Så jävla läcker, får rysningar av hur jävla grym jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback