Kontraster

Jag är alltid motsatsen när det gäller positiva kontraster, den högst douche-bagiga klichéen "CAN BE USED AS AN BAD EXAMPLE" fungerar utmärkt.
-
Exempel på kontrast, status:
-
kollar på sunes sommar med älskling. fan vilken bra film! _- kim med sin brud.
kollar på sunes sommar med älskling. fan vilken bra film! kim med sin brud.
-
Henke Järn käkar rå blodpudding, gymmar och skall slutsligen bege mig till grannkärringen på ett par bärs. Jag ensam.
-

Tar en sväng till OKQ8 - "chefen" Herold, fuck u förresten hehe.

-
där gick brandlarmet, brb käk horan hjärn

JA KONTRASTER SA JAG. Jävlar vet vad ni tänkte, fitOR. Schysst streck.
-
- Gick in på top10 lyssnade på Spotify, 4 olika ur top10:
- Dave Davies - Im not like everybody else
- Motorhead - breaking the law

- Johnossi - Party with my pain

- Motorhead - God was never on your side

-

Kontraster sa jag?

-

Hela världen:

- Sexy bitch - VAD ÄR DET FÖR NÅGOT?

- Bad romance - Har inte ens haft en sådan, vet vad BAD är men inte romance.

- I gotta feeling - Hate?

- Dont stop believing - Haha jo för fan.....

-

-

- Detta är så jävla djupt skrivet, fattar knappt själv.


Kommentarer
Postat av: R

TAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAH jävla prästälskare

2010-03-18 @ 07:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback