Jag har min egen filosofi.

Earth hour - dont give a fuck. ska sitta och skriva ett blogginlägg samtidigt som jag kollar på båda mina tv-apparater, lyssnar på musik, rostar bröd, värmer något i micron, gör något i ugnen.. För att jag är en rebell yeah.
-
Kollade på fuskbyggarna igår, hahaha kallar dom det där fusk? Ska fan ringa och be dom kolla på saker jag har gjort, dom kan förfan inte fuska. Sen funderade jag på sponsorerna för programmet, varför i helvete vill man att sitt företagsnamn ska associeras med ordet fusk? Sieg hallelujah. Dom stackars mongoliderna som inte gjort något annat än att knulla fram ungar fick en matberedare. VAFAN är det för något? "Ska förbereda maten?" Låter sjukt, jag brukar laga den direkt utan kruxiduller.
-
När jag lagar min korv stroganoff t.ex. SLÅR SÖNDER löken med näven, BRYTER AV tomatpuren på mitten, GÅR LOSS med morakniven på falukorven, PUTTAR mjölken från kylskåpet rätt i pannan. Nu ska man tydligen förbereda detta med någon form utav matförberadare. Summering: Behövs INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback