I will fuckin smash ur glasses into ur eyes, CUNT.

Halloj där!
-
Det verkar som att någon vidrig person, på alternativ myndighet, har alldeles för lite att göra. Denne har suttit och ringt oavbrutet sen torsdags kväll. "Hemligt nummer" sug av mig jävla idioter, lossar inte på min integritet för några fjollor som ringer från hemligt nummer. Tänker svara imorgon och undra hur fan man kan ha sån sjuk dödslängtan om man ringer och hetsar på en helg.
-
Theres hundred million reasons not to care:
_
* Hoppade ner 1.5 m på en ställning, hade glömt riktiga skyddsdojjerna hemma: 55mm skruv i foten
* Penicillin mot blodförgiftning och skelettröta
* Influensa
* Halsböld/halsfluss
* Tål inte penicillinet, sköna magsmärtor
* Fick röntgentid, sket i den. Bra val.
-
Har med andra ord haft en underbar vecka och den är fortfarande inte slut. Behöver ett gäng människor, snälla stå i min väg, gör mig förbannad etc! Det välkomnas!!!!!!!!!!!
-
Med vänliga hälsningar,
-
Henke "kUkbOi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback