Pissliv

Sitter här hemma och bokstavligen G R I N A R över att jag är sjuk. Totalt värdelöst.. Lagade i alla fall härförleden en gourmetlunch, under tiden ugnen skötte sig lika utmärkt som ugnarna i Auswitch blev jag rastlös, tittade ner på gatan utanför mig. Ser att varenda jävel går BREDVID övergångsstället. Tog tillfället i akt och roade mig själv: "GÅ PÅ ÖVERGÅNGSSTÄ'LLET JÄÄÄÄVLA IDIOT" och sen gömde jag mig i fönstret, tittade sedan upp och garvade.
-
Efter mina resliga ord satt jag och hostade i 4.5 timmar och mina ihållande feberrysningar kändes som att någon lekte med en motorsåg på kroppen.
-
Kunde inte IDIOTEN bara gå PÅ ÖVERGÅNGSSTÄLLET.
-
-
Som ni ser ovanstående, så har jag klagat och gnällt som en kärring, till vilken jävla nytta? Sympati ska man glömma, det sysslar dom metrosexuella med. Att tycka synd om en snubbe som mig är som att be om ett krossat näsben.
-
Recividerande: Jag hatar DIG, min kära bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback