KROG-GRISEN FITTOR

Jag borde ha ångest, må dåligt och vara förbannad på mig själv. Inte alls, jag ångrar inte ett skit. Istället sitter jag och ler åt det hela. För vad står det? 300-1 till min favör? Njuter.
-
Stötte på några högst vidriga brudar i fredags, sådana brudar som förväntar sig smör och fattiga raggningsrepliker. Aldrig i helvete att jag skulle släppa på min stolthet för några pissluder. Jag får mer njutning över att dissa/sätta på plats/spotta på dom än ett möjligt ligg, som ändå skulle resultera ett vidrigt uppvaknande dagen efter. Ett uppvaknande som innefattar spyfärdighet.
-
Just det där, precis när man vaknar, SKRIKER KOKAR, går in på Länstrafiken.se och tar reda på när nästa buss går. Hörru, vakna. Din buss går snart.
-
Snälla era jävla pissluder till brudar, bevisa någon sorts motsats, någongång. Tack.

Kommentarer
Postat av: Lisa Spjut

Du är ju helt sjuk i huvudet! men vill ändå bli behandlad på det där sättet av dig ;)

2011-04-17 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback