The russian way.

Sista arbetsdagen i Stockholm imorgon, inte mig emot. Men personerna kommer jag att sakna, alla ryssar samt komplettsnubbarna. Mobashir som någon bestämde sig för att kalla för Bosse som nu även är hans tilltalsnamn, några citat:
-
Minus 26 grader och vi ska riva ställning: "SKITBRA VÄDER!"
Plus 15 grader och sol: "SKITBRA VÄDER!"
Jag har varit sjuk och kommer tillbaka till bygget: "BJÖRNEN ÄR TILLBAKA FRAM MED VODKAN!!!"
-
Poängen jag vill få fram med det där, förutom det sistnämda citatet är att ryssar är så jävla mycket bättre än svenskar. Inte kompetensmässigt utan moralmässigt. Gnäll förekommer inte, man gör sitt jobb och håller käften, man passar tider och sköter sig överlag.
-
En liten svensk fitta, nej han ska gnälla som ett litet barn om det regnar, är för kallt eller om något är för jobbigt. Gärna dra upp fackregler för att slippa göra saker. Paragrafryttare. Svenskar dra åt helvete, ryssar är ett bra folk. Bör väl inflika att jag inte räknar med Komplett Bygg med dessa svenskar jag attackerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback