Translated and rewritten

Det är det största hyckleriet i världen, jag kommer gräva i ditt huvud och frigöra ditt medvetande om en sak jag haft i mitt huvud hela tiden. Gud hatar oss alla.
-
Hat läker, ni borde prova det någongång. Sträva mot fred genom krig, skönheten genom död vi ser. Ja jävlar, jag har ingen tro som distraherar mig. Jag vet mycket väl varför era böner aldrig kommer bli besvarade: GUD HATAR OSS ALLA, HAN HATAR MIG UTAV HELVETE.
-
Pessimister, terrorister väljer sitt nästa mål, globalt kaos som föder sig själv på hysteri. Skär halsen av någon, skär dig i handleden eller skjut någon i ryggen. Rättvist spel? Låter snarare som helvetet sprider sig med en rask takt. Jag väntar på dagen då hela jävla planeten dör.
-
Jag sa aldrig att jag skulle dyrka Gud, jag kommer aldrig bli den som blint följer.
-
Virus tillverkade av människan som sprider sig över planeten, om det inte fanns någon Gud skulle du då tycka likadant? Slösar bort hela ditt jävla liv i en blind tro. VAKNA FÖR I HELVETE UPP, NI KAN FAN INTE IGNOERA MINA ORD.
-
Jag har min egen filosofi, jag hatar alla lika mycket. Det kan ni inte slita ur mig. Det är bara jag i min värld av fiender. Jag hatar den här jävla rasen och jag hatar den här jävla planeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback