Jag har 6 miljoner frågor men inga svar? HALLÅÅ?

Tja fittor.
Begriper fan inte hur man kan stoltsera med bilder från Underbar Fagclub, jag vet att man hamnar där vid få tillfällen men då har jag en ursäkt, jag lägger inte upp en på mig själv där jag står med en alternativ fettoguling och dricker cider. Vakna för i helvete, lägg pengarna på annat. Eller är det beviset? Bristen på stålar för er dit. Fittor.
-
Tim sa en jävligt bra grej; "Funderar jag på att gå ut på UB, då går jag in på deras hemsida och kollar vimmelbilder, då går jag inte dit." Jävligt bra snack Tim, tallness.
-
Just nu sitter jag och är vansinnig, kan inte göra något och är sjukt rastlös. Dom två tillsammans bringar aggression, på något vänster. Så håll käften.
-
HALLLLLÅÅÅÅÅ? FATTAR NI INTE? NI HAR GJORT BORT ER.

Kommentarer
Postat av: R

hahahahaha "tallness". KUNG!

2011-02-14 @ 07:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback