hörrni

Hörrni hästbrudar, ta det här jävligt personligt. Man kan sitta på Facebook, ena handen på ballen och kolla runt på alla jungfruar med den bittra insikten att man förblir där man är, vilket fall, man kommer in på en snygg brud, kollar bilder - det vanliga. Sen sidan två, då kommer det 250 hästbilder på rad. Då blir jag så JÄVLA äcklad. Det är fan helt jävla fruktansvärt, jag blir vansinnig när sånt här händer mig.
-
Jag är 100% hundälskare, men vad i helvete? Djuren är erat liv, måste vara med på varenda bild. Hästen ser likadan ut på varje bild och kläderna ni bär får mig att spy. Lädret runt arslet är så jävla roligt och vidrigt. Men nu har mitt tålamod dött.
-
-
Jag kommer att bryta nacken av din häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback