AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRHHHHH

Först och främst, sämst i firman på skyttetävlingen. Det gjorde mig förbannad. Senare släppte Emil av mig på gymmet, då står det gulingturister i min väg. Detta spädde på mitt förbannade tillstånd. Inne på gymmet träffar man på Ringaren av Notre Dam, en kärring vars liv avslutas inom några år och en liten ful horunge. THE ZOO. Ännu mer rasande.
-
Utanför efter gymmet, har gulingarna lyckats föröka sig till ett 30-tal.
-
"TAKE A PICTURE?? TAKE A PICTURE???"
-
BARA SKREEEEEEEEK och gick vidare. Dålig start på långhelgen.

Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha är de ofta på gymmet?

Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-02 @ 14:55:30
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback