Gymkulturen

Som veterligt för några av er har JÄRNFITTAN börjat gymma. Det är skitsamma, men "gym-macho-snubbar" som befinner sig där. Ni är så jävla vidriga, precis som jag berättar för er på gymmet.
-
- Tja, får jag köra mellan?
- Nej.
-
- Tja, fan skulle inte du kunna hjälpa mig?
- Nej.
-
HUR FAN KAN NI BLI FÖRVÅNADE? Ser jag ut som en personlig tränare? Åt helvete heller. Man är där för sin EGEN skull. Ni ska hålla käften, ni ska inte komma och fråga vad man ska köra idag, fråga inte hur läget är och tro att ni känner mig, sluta skrik som efterblivna mentalpatienter, sluta glo när man kör och för betona det igen - HÅLL KÄFTEN
-
Ni ska fan veta hur jävla små ni är på jorden, ni samlar självförtroende på gymmet och gymmet endast. Tro mig, det hjälper er inte så mycket därute. Dom flesta anabola as, har en käke gjord av glas. Stoltserar inte, men jag vet.
-


Kommentarer
Postat av: Adolf. H

Det är rätt grabben. Hata dom äckliga jävlarna.

2011-03-06 @ 22:32:58
Postat av: MrE

Haha läsar denna blogg med njutning. Den mest äkta blogg jag läst. Tack för skön uppfriskande musik så här på morgonen. Keep up the good work.

2011-03-07 @ 08:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback