I wasn't going to touch her or rob her.

Just kill her.
-
Jävlar vad gulliga, ni nykära unga par, vars förhållande är starkare än diamant. Jag vill fan pissa på erat ovetande, desto mer ni känner för varandra, desto mer besvikna blir ni när något oväntat händer och därmed större chans att hela skiten ramlar isär. Ni är skiten. Ni är smutsen. Ni är svår diarré.
-
Jag själv är totalt hjärndöd som många av er skulle kalla det, jag är definitivt inte mogen för ett förhållande. Jag och min nya psykolog snackade om detta. Jag får inte gå dit mer. Monkey says, monkey do, monkey DIES.
-
Jag vet vilket ont dåd jag tänkt utföra, men starkare än alla mina eftertankar är min ilska. Ilska som förmår människor att göra onda gärningar.
-
Stay away. Please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback