MÖÖÖÖRKER

Tjena! Sitter här, aningen nostalgisk. Minns tiden man var tvungen att hänga med Bjärre till Synsam. Blickarna människorna gav mig inuti affären kändes som ett uppriktigt hat. Jag försökte prata med Bjärre, svaren var hysch hysch. Okej, jag höll min käft.
-
Tillslut blev jag mycket obekväm. Deras anspråk till att jag skulle lämna affären var märkbar. Endast för att jag var normal. FAN heller att jag skulle acceptera detta. Jävla glasögonormar ska fan inte bråka med mig, så jag tog ett par brillor och stampade sönder dom.
-
Nu tog hetsen fart.
- MEN HALLÅ? Du måste betala för dom där din jävla idiot, utbrast butiksbiträdet.
-
- Glöm det Bill Gates, sa jag och stod på mig.
-
Likt en maskopi samlade sig alla undersåtar till Bill Gates och tog fart mot mig. Jag slet av deras brillor, slog in dom i ögonen på dom och hoppade på deras ansikten.
-
Lita aldrig på en glasögonorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback