Eye of the beholder

Tjenixen!

Sitter här och avrundar dagen lite smått, ska snart se filmen Transformers! Ja, jag vet, fett nördig kille men jag bryter ändå alla era ben på ett slag.

Jobbet går bra, men det är fan för jobbigt nästan.. Men jag tänker; "om några månader ser jag ut som Brad Pitt". Det är typ 10 timmars långa fyspass. Flåsar hela tiden, svettas många liter, dricker minst 5 liter om dagen. Sen av några oturliga skäl pga. elektronik så blir det till att bege sig till jobbet på fredag också. Meeeen men, när väl pengarna kommer, MUMSFILIBABBA!

Ska ha min första vita helg sen typ 2 månader innan studenten i helgen, spännade.. Hoppas dock på annat trevligt!

Ska skriva en låt om grabbarna och kunderna på jobbet tror jag, kan bli riktigt kul.. STAY TUNED FOR SOME HOOBA MUSIC!

Death from above 79 - blood on our hands
Kanye West - Stronger

Kommentarer
Postat av: lovisa

det är fest. lördag. timpa kommer hem. drick!!!

2007-08-09 @ 20:40:07
Postat av: Henrik Live Från Svarige

Fest? Försöker ha min första vita helg vafan! Meeen, det är ju Tim! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback