Sitter här, grubblar över tillvaron. Ska det verkligen vara så här? Jag menar, det är kastrofalt, skämtade bara.. haha....

 Blev sammanlagt runt 21 mil. Stannade vid trekanten och störtrunkade. Vad mer som är positivt är att jag lärt mig att förminska låtarna utan kvalitetsförändring. Storleken alltså idiotjävel. Min puls ökade, fick handsvett, torkade av mig på Casper. Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: 15 000:-, blommor, ljus och kådisar(aldrig använda).

Åsikt om jultomten: Einstein..... Stjärntecken: bloval :).
Mathias här nere med sin NYA  Bad Glas Ögon som tydligen är as bra. Vår eller höst: Det Ljuva Livet: KNULLA HENNE HÅRDARE HON TIGGER OM DET. Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte men absinthe. Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Gillar och gillar, JAG GILLAR FITTA!

image19OCH JAG MÅSTE FAN TESTA Å KNULLA EN SNYGG ASIAT NÅN GÅNG.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag förstår inte varför, men jag garvar så jävla hårt varje gång jag läser din blogg. Du borde skriva mer! hahaha :D

2007-12-03 @ 20:24:27
Postat av: Rasmus

Jag förstår inte varför, men jag garvar så jävla hårt varje gång jag läser din blogg. Du borde skriva mer! hahaha :D

2007-12-03 @ 20:24:37
Postat av: Tobias!

sjuka jävel azzååå Hahaha :D CHATO! :D

Postat av: hooba

hahahhahaha håller med är så jävla skön mmm ja

2007-12-03 @ 22:07:48
URL: http://hooba.blogg.se
Postat av: hejjagheterpierre

varför tog du inte en bild på en snygg asiat för? du kanske inte hade värkat så sjukt störd då? lr e jag helt fel ute?:S

2007-12-04 @ 17:22:19
Postat av: hooba

varför lever du är frågan

2007-12-04 @ 22:14:26
URL: http://hooba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback