Snoopy.



jaja, kom hem från kryssningen idag. 1.a dagen, var normalt full tills dom sista timmarna.. sen började man ramla och ha sig, jag sprang tydligen ner för en trapp, tappade kontrollen och skrek: "JAG RAMLAR" slog huvudet i stengolvet, dagen efter hade kindbenet svullnat upp. "köttbulleansikte"... sen hade jag dragit ner jeansen och visat mina kallingar för några randoms, mina Snoopy, jävlit stolt. Sen när jag kom till hytten hade jag ramlat rakt fram på golvet. sen gett mig på pierre och slagit honom som fan, men tydligen ramlade jag mest ändå. CP ont i kindbenet, i ett käkben(svårt att tugga), ont i ett knä, skrapsår i ansiktet.... under första kvällen hade jag jävligt halsont men det sket man ju i då, dock betalade det sig dagen efter då jag fick feber osv. Jävligt synd.........................

Kommentarer
Postat av: Tim

Fräsch...?

2007-12-28 @ 16:40:14
Postat av: henke

Tim: NAAAAAAAAAAAAAH ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback