Rock my shoes off punk........ 311

[x] blir/blivit kallad för fjortis - Mm, när jag söp med Sofia Bjärnek.
[x] blir/blivit kallad för emo - Ja, nån såg mig med Rasmus Jonsson. Santana.
[x] blir/blivit kallad för skejtare - Slog ner nån med en bräda.
[x] blir/blivit kallad för sitt namn - hooba
[x] blir/blivit kallad för hora - Folk har betalat mig för att ligga med dom.
[x] blir/blivit kallad för player/pimp - Haha, nene....
[ ] blir/blivit kallad för bög/lebb - .
[x] blir/blivit kallad för onormal - Aa
[x] blir/blivit kallad för cp - Aa

[x] varit kär - Ja hihihihihih (K)(L)(A)
[x] är kär/gillar någon - Min hund.
[x] är/varit kär i samma kön - Måste testa allt, blev lite mer som jag sen styrde av.
[x] har pussat någon - Min hund.
[x] hånglat på en bio - DÄrför man går på bio. santana,,,,
[x] varit på en blinddejt - Ja. "jag är snygg, du är snygg. Ska vi ligga?"
[x] blivit dumpad - haha ja.. valde bastugrabbarna fframför bruden en gång för mycket......
[x] har dumpat någon - M.
[x] har sovit med samma kön i samma säng - M. Anders <3
[x] har sovit med det andra könet i samma säng - aldrig sovit i och för sig. :S

[x] har rökt - haha mmm som sagt med mc grabbarna
[x] dricker - tar mig ett järn varje morgon
[x] snusar/ har snusat - klart.
[x] knarkar/ har knarkat - haha måste ju leva livet. eller hur NG ;)
[x] festar - ja
[x] har varit på en fotbollsmatch - HAHAHA
[ ] har varit på en basketmatch - nej bögsport blåser hela tiden
[x] har varit på en hockeymatch - som fan i gatan
[x] har varit på en dansuppvisning - jag har haft flera dansuppvisningar själv.... believe me
[x] har varit på en handbollsmatch - haha mmmm kolla på brudarna utan sport bh
[x] har varit på en konsert - hultsfred två gånger halååååå
[ ] har varit på ett läger - hockeyläger. men farsan sa att det bara var bögar som åkte på läger. så jag mobbade scoutarna.
[x] har sovit i ett tält - hihi ya

[x] har varit på ett tivoli O
[x] älskar karuseller R
[x] hatar karuseller K
[x] älskar berg o dalbaner A
[x] älskar karuseller som snurrar mycket INTE

[x] hatar småkryp
[x] hatar höjder
[x] hatar ormar
[x] hatar små rum
[x] hatar spindlar - så inåt helvete. finns inget värre. nu är jag seriös.

[x] har en styvmor
[x] har en mamma
[x] har mer än två bröder
[x] har mer än två helsyskon
[x] har mer än två halvsyskon
[x] har haft mer än fem hundar i hela mitt liv
[x] har haft ett marsvin
[x] har köpt ett klädesplagg för mer än 2500 :-

[x] har en ovana - störtrunka
[x] biter på naglarna - göttans
[x] röker - skoja
[x] rapar - rappar yo yippie yo hey. wheres my dogs at             .
[ ] tycker att Loka är gott - haha
[ ] har inte något emot homosexuella - hahahahahahahahahahah HAHAHHAHAHAHA


Notera: skojade bara............................... man har några så få timmar man är ledig, så sitter man och gör sånt här...

aja,


Kommentarer
Postat av: bjarnek jr

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

2007-07-10 @ 12:46:55
Postat av: bjärre XIIV

ok

2007-07-10 @ 22:00:49
Postat av: Hoobafan

åh vem fan kallar du emo *arg smiley*

2007-07-10 @ 22:20:35
Postat av: Jens-Ahmed Jönsson

hahahahaha rasse santana... att vara emo är något positivt varför ta åt sig pappskalle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback