Sammanfattning Öland.

Förutom dom 25 000 vi brände var på två dagar hände detta:


Låt:  
http://www.speedyshare.com/820517744.html




Lyrik: Hej hallå. Först och främst vill jag inte göra det här,
men som denna resa varit,
behöver jag berätta det här.
Det började i Tisdags, klockan fem,
klart som fan fick vi vänta på Pierre som behandlade sin lem.
PÅ 5 timmar var vi nere i Öland, förväntningarna var skyhöga
det var dags att börja öla
efter en förfest där hundarna brann så fann vi inget annat alternativ än att dra till Strand.
Kände oss lite sega,
5 koffeintabletter fick oss att sluta dega, spriten fick oss att sluta fega.
Nu var vi kungar på Strand, beställde in skumpa och fick brudarna att dumpa. vi fick pumpa för att sedan själva dumpa.

Dagen efter, träffade vi Asta, vår nya husvärd. Hon körde Mazda men hennes hus, kan man kalla Kungahus! Att hon var 240 år gammal gjorde att vi trodde det var en maskeradbal, liksom, går inte ens att göra om till ett hexadecimalt tal.

Efter första natten i detta kungahus, kom Asta i vårat rum, hon blev alldeles stum. Det var det värsta hon sett.. Vi skulle ut dagen efter innan tolv, vi slapp iaf städa hennes golv.

- Jag är rädd Gabbe
- Håll käften
- asså Gabbe, vad e du för torsk egentligen

x2

tobbe tar vemsomhelst närsomhelst varsomhelst
pierre dricker bögdricka, cider framför öl helst
henke dricker och knullar vadsomhelst..

En dag, var vi trött på vanlig mat. Bestämde oss för något mer exklusivt, det var väl något positivt. dock fick
vi så jävla lite mat, så sibylla väntade efter med lite snabbmat. Jag sa, "ge mig en 150 grams hamburgare utan 90 grams hamburgare. turken blev paff, jag stack. skoja
- Jag är rädd Gabbe
- Håll käften
- asså Gabbe, vad e du för torsk egentligen



Kommentarer
Postat av: Stiff Steffe '40 percent' Bjärnek

HAHAHA nice ice baby!

2007-07-29 @ 15:52:49
Postat av: PhliKKa_90

SÅ JÄVLA GRYM LÅT!!! ;D

2007-07-29 @ 15:54:39
Postat av: Idol-Snäckan

Tur att inte fjortisarna som läser din blogg lyssnar på Las Palmas då!!!!!11111

2007-07-29 @ 17:07:59
Postat av: Henrik Live Från Svarige

Tur att du är omtyckt!!!1111

Postat av: Judas präst.

ta en nödrakat vafan

2007-08-01 @ 23:25:41
Postat av: Wurre

haha du e för grym Hooba

2007-08-04 @ 10:52:33
Postat av: Jenny

Bästa låten hittills

2007-08-05 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback