Moderna namn är sällan moderna. Jens-Karim

Snodde den här ifrån en annan blogg. Imorgon skall jag lägga upp en ny låt också. Efter enmorna påtryckningar känner jag att jag behöver lätta på trycket och släppa en.


Har du någonsin:

Ätit Sushi? För jävla värdelöst, gief kött.
Varit tillsammans med någon som varit otrogen? Ja, den personen sa det. "Jag är en otrogen person."
Klättrat på berg? If you're afraid of death, it only means you have a life worth living.
Sett Vita huset? va

Antingen eller:

Kallt eller varmt: på
Spets eller satin: var
Svart eller rött: Svart, fast jag är rasist skoja.
Regn eller snö: SNÖ
Rosor eller tusenskönor: för osäkra bögar.
Vår eller höst: Det Ljuva Livet: KNULLA HENNE HÅRDARE HON TIGGER OM DET
Matte eller engelska:    Francais im parlant

Motsatta könet:

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Gillar och gillar, JAG GILLAR FITTA!
Vet den om det: Jadå.
Vad tittar du på hos en man: Är jag totalt bortgjord? Är detta ett test för kvinnor? Tur att jag är bög då. Ansiktet.

Har du, inom de senaste 48 timmarna:

Kramat någon: Kramar min hund varje dag.
Bråkat med en kompis: Låtsasbråkar hihi

Gillar du att:

Ge kramar: Ja, för jag kramar inte personer jag inte gillar.
Ge massage: Ja, för det är så jävla spännande. Garvar heeela tiden.
Gå promenader i regnet: Måste, är man en doglover så är man.

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Hultsfred, jobba och båtsemester.
Svär du för mycket: Gudars skymning, skulle aldrig falla mig in.
När duschade du senast: Idag, hihihihihi, jaaadå, rengjorde mina genitalier mycket noga!
Vilken färg är det på dina byxor just nu: vita
Vilken låt lyssnar du på just nu: Lostprophets - We Are Godzilla, You Are Japan.
Vad är bredvid dig just nu: Soffor, tv-apparater, you name it. I got it.
Saker på skrivbordet? Chiliconcarne, dennis hotdogs, högtalare, snus, mjölk och slutbetyg.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): VA, det är i glas i alla fall
Vad var det sista du åt: Dennis hotdogs och chiliconcarne. Nice mix va?
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Kommer jag nog aldrig få reda på, ingen har ju varit nära hittils.
Har du en lavalampa: Nej, sådana lampor är för billiga och indikerar på sossar. skoja.
Hur är vädret just nu: VÄdret är underbat jag NJUTER
Vad gjorde du igår kväll: Spelade datorspel, mycket roande!
Vem pratade du senast med i telefon: Emma.
Vad gör dig glad: Humor. Människor i min närhet ska erhålla någon sorts acceptabel humor, annars fuck off!!!!!!
Vart skulle du vilja du åka: M000000NEN
Vill du ha barn: Jaaadå, om tio år.
Vad ska de heta: Gugge, båda två.

Notera: skoja

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHHAHA soft!

2007-06-20 @ 21:53:53
Postat av: Anna :)

Så jävla snygg du är hooba!!!

2007-06-22 @ 14:16:03
Postat av: MOTORBÅTSJÄVEL

Anna: Åfan, det visste jag inte. Jag vet säkert vem du är, men jag kan inte koppla det just nu i alla fall. Lust att berätta? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback