Ett grönjävligt manligt inlägg.

Fredags: Bestod av en platta Kung! Först hemma hos Emil sen bar det av till Pierre Johansson. Vann bl.a helgens första ÖLHÄVNING över Tobias "lillpoeten" Nölvand. En riktigt skruvad kväll som kommer förgylla Facebook i form av sköna suparbilder.

Lördag: Går upp typ vid 12:00. Bara för jag skiter i allt. Drog hem till morsan i skogen, spelade lite metalgura, snusade och drack cola. Sen hämtade jag upp Amfibiesoldaten Tim Eldebrink. Vi skulle nämligen till det vi älskar mest efter bira, hockeymatch! Vi förlorade men jag fick in några sköna facebooktacklingar. Efter matchen drar jag och Tim hem till Tim. Vi spelar lite CS(kul som fan att skjuta lite) med öl aswell. Efter vi avslutat CS-sessionen lagade vi korv med bröd och lyssnade på Enter Shikari.

Senare på kvällen var det som känt fotboll. Det var ju inte så spännande. Efter matchen gick typ alla hem. Jag träffade på av en slump Eddie, Robin och David. Vi tog en raggarrunda på staden. Jag skröt om min ölhävarvinst från gårdagen och utmanade Robin. Vann såklart.

Nu tänker jag länka till en låt som är riktigt bra, den kanske inte relaterar till min enorma manlighet men den är bra:

http://www.youtube.com/watch?v=GmZg7tvGN9o

Kommentarer
Postat av: Tobias!

du hade bara tur

Postat av: hooba

Tobbe: Jag bokade en resa till Beerfest i tyskland. Är du på?

2007-11-18 @ 17:27:10
URL: http://hooba.blogg.se
Postat av: Tobias!

bangar inte!!!!! oktoberfesten nästa år tyskland! VI DRAR!

2007-11-18 @ 23:37:44
URL: http://kokk1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback