Jag är så jävla skön - jag står för det.

Det spelar ingen roll var jag är eller vem jag är med. Jag vill alltid förgylla min vardag. Jag vill ha kul, passar det inte så är det så himla lätt att dra åt helvete era svin. Nu finns det i och för sig inga sådana svin än. Men jag säger det i alla fall.


haha mmm kollade på ida's förbannade handbollsmatch idag, det ångrar jag som grädde på makaronerna så försökte folk slå världsrekord i att köra som fittor på vägen dit och hem... mmm ajja

Solan är f.ö. skitförbannad på mig, jo igår hände följande:
ahaha jag var ensam igår så jag hade en kniv nära mig ifall nån skulle göra inbrott, och när jag skulle lämna tillbaka den så typ stabbade jag täcket lite (hade jävligt tråkigt) hahah sen MJAU, haha katten är död

Vad ska man göra? kan ju inte veta allt här i världen.

Kommentarer
Postat av: Rob

haha har du huggit ihjäl katten?

2007-11-26 @ 14:58:19
Postat av: Tobias!

berätta litem era exakt vad du menar?

Postat av: hooba

jag råkade döda katten, mår inte bra över det men vad ska jag göra? den är ändå gammal, menar var gammal.

2007-11-26 @ 23:01:19
URL: http://hooba.blogg.se
Postat av: Tobias!

du är en jävel på att vara ironisk men ibland låter du seriös :S

2007-11-28 @ 00:03:59
URL: http://kokk1.blogg.se
Postat av: Jenny

Ascool är du hooba

2007-11-28 @ 16:15:06
Postat av: hooba

Jag är så jävla slö - jag slåss för det.

2007-11-28 @ 18:11:13
Postat av: hooba

Jenny du är en tjej

HOOOBA = NG Mohahaha

2007-11-28 @ 18:38:47
URL: http://hooba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback