Vem fan FIMPADE på mig i fredags?

Jag till min stora förvåning upptäckte ett brännmärke på min handled. Lika vackert formad som en underbar cigarett. Nu undrar jag vem det förbannade offret är som gjorde det för jag vill bryta alla hans ben och möblera hans arsel. Men nu ska vi inte ta ut saker i förskott, för det kan lika gära vara jag själv. Tog ju en trevlig tupplur på Ugglans i fredags.

Nu börjar det bullra i kistan aswell. Orkar verkligen inte gå upp för den där enorma trappan som leder friheten, daaaa toiLet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hA hA hA hA hA. För-Moder-ligen flyttar jag in i en trea efter jul. Spännande va??????????????????? Helt själv också. Jag kommer ju gå vilse därinne!!! Appppropå det! Ska fråga chefen imorrn om man får ha med sin hund på jobbet, då kommer jag utan tvekan att köpa en hund och göra det tredje rummet endast tillängnat honom! Tapetsera om, köpa en ruggigt snygg hundsäng där han asså kan sova SKÖNT i!

Jag skulle verkligen njuta av att ha en hunds sällskap hela tiden. Så jävla mycket älskar jag dom djuren =)

Jag blir tårögd när jag tänker på att Casper faktiskt är gammal.. Han har varit med sen jag var nio år.. Liksom det var då man började fatta lite halvt vad världen handlade om (bira fitta) nej skämt och sido. När han försvinner, faaaaaaaan helt sjukt usch nej nej nej nej nej nej nej nej nej... Mer speciell hund får man leta efter. oerhört lydig, snäll, social, fin, och aaaaaaah perfekttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Jag är endast känslig när det gäller hundar.

Kommentarer
Postat av: hejjagheterpierre

du kan köpa våran om den vill, den e ändå så jävla tråkig

2007-11-13 @ 23:46:32
Postat av: Jenny

Fan man skulle varit en hund hahahaha

2007-11-14 @ 12:37:55
Postat av: PhliKKa_90

HAHAHAHA PIERRE!! ta pierre som hund han funkar lika dant, äter skiter sover.. dock är han inte speciellt söt osv.

2007-11-14 @ 16:20:11
Postat av: hejjagheterpierre

och vem fan e du din lilla polack lixom?

2007-11-14 @ 17:02:36
Postat av: ida

Hahahahahaha pierre du är så rolig hahaha

2007-11-15 @ 08:08:56
Postat av: hejjagheterpierre

och ida vem e du lixom? jävla eskortflicka från polen förfan

2007-11-15 @ 15:11:38
Postat av: Henrik

Tjenare! Vad har hänt här då?

Postat av: hejjagheterpierre

HENRIK ALLA RETAR MEJ!!!

2007-11-15 @ 22:30:52
Postat av: Rasmus

Pierre jag står på din sida.. Men Hooba, om du blir sugen på att starta strutsfarm så har du iaf Pierre till en början. Annars kan du säkert ta Pierres tvillingbrorsa till husdjur. Hans brorsas flickväns hund. Måste dock säga att Pierre är snyggare än phlikka_90 aka Tobbe.

2007-11-19 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback