Maxat.

Efter enorma påtryckningar känner jag att det är dags för ett blogginlägg. Jag har nämligen en del funderingar att ta upp.

För det första, i tisdags var vi hemma hos en kund och monterade fönster, det var en kvinna, mullig, söt.. Till poängen, jag har alltid gillat hard rock style, alltså, små nätta tjejer man kan vrida nacken av hur lätt som helst, slita av håret och skrika: "AAAAAAH, ARE U MY BITCH?? SAY YES!!!".. Men i alla fall, jag blev så oerhört sugen på denna mulliga kvinna så det inte var sant, kan det vara en blanding av att jag inte legat på ett tag och att jag var på det allmänt trista jobbet? Och kände att jag ville grabba tag i lite riktig kvinna? Ja, jag vet fan inte.

För det andra, detta är i och för sig ingen fundering. Jävla Mathias alltså, skit. Iaf, han sa till mig, EXAKT dessa ord: "henke, har du nån gång testat att trycka upp en schampooflaska i röven för att stimulera G-punkten?" Ja, vi killar har det i analet för er obildade. Men, jag svarade iaf nej på Mathias fråga. Han sa att han hade testat, Barnängens schampooflaska.. Jag ville naturligtvis inte vara sämra än Mathias, så jag testade självklart. Men jag tänkte som jag brukade, åt helvete det vill säga. Jag tog en "Head N Shoulders" flaska och försökte länge trycka in den.. Tillslut, efter mycket smärta och tålamod. fick jag in den.. VART FAN VAR G-PUNKTEN MATHIAS??? Nu har jag endast ont i röven, blöder och skiter på mig då och då... Sanslöst.. Men nu har jag testat i alla fall.

Nu ska jag på träning! Vi ses&hörs alla fräschingar! ;)

Kommentarer
Postat av: PhliKKa_90

du har problem din psykiskt sjuka jävel!

2007-10-10 @ 22:55:24
Postat av: Sofia

alltså, om det är min tvål han har kört upp i röven spyr jag.

2007-10-11 @ 11:28:38
Postat av: Henrik Live Från Svarige

hAhAhAhA SofiaN^^

Postat av: Johny Drama

fan va nice....

2007-10-13 @ 00:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback