Ska snacka med mig själv lite!

- Tjenare Hooba! 

- Nämen tjenare henkie boy!

- Läget ditt svin?

- Bara fint tack förbannade flodhäst! Själv?

- Man får tacka BOUSCH VA STEKI DU E?

- Näää guuu va iskall man får va....:S

- Btw Henka. In Flames sjunger Lunga låtar.

- Stick och brinn. Hårdrock 4 life.

- Du borde bli lite mer som mig och lite mindre som dig själv..

- För jävla spännande. Garvar heela tiden.

- MOT SKOGEN LOL!

- Fucking peace of shit. skärp dig nu.

- Ok.

- Händer i helgen?

- Njaa, vetifan.. Blir väl ett redigt rus som vanligt. Så man inte knäcks av den brutala vardagen.

- Låter som en prima idé. Jag tänkte göra annat, men det sket sig verkligen. Satsar väl på ett vild förtärande jag med.

- Ah okej, vardå?

- Hmm?! Jadu, det blir inte krogen iaf.. Köper nog mig några sjuttisar och ett ciggpaket.

- k?

- skämta?

- ok.. Puss på nosen ;)

- Cheese!

Kommentarer
Postat av: Sten

Jävla bajtare!

2007-10-02 @ 22:51:59
Postat av: hejjagheterpierre

du e ju lixom störd i huvet:P

2007-10-03 @ 17:31:35
Postat av: Henrik Live Från Svarige

aaa mathias du kom på "ost" "cheese" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback