Du S, inga problem!

Smärta i skenbenen. Helvete. Eller vänta, hahahahaha vafna..... jag är ju inte den killen som gnäller direkt, blev t.ex. kallad för "köttarn" idag på innebandyn och har blivit kallad Arnold Schwarzenegger hela mitt liv som hockeyspelare.
Skönt att komma igång i alla fall, drar jag ner på supat lär det inte dröja många månader innan jag när mitt mål jao.

Skyhög elräkning berodde tydligen på mig, fuck you Papa! Datorn står iofs alltid på, men den drar lika mycket som en 60 watts lampa, dvs en vanlig lampjävel. Men dom andra prylarna kan jag hålla med om...

Lite drygt bilåkande idag då.. 50 mil cirkus. Men ändå soft men ändå inte. I PREFER THE ROOF, CARING TEGEL, LAYING LEKT, LAYING TEGEL, PAPING!

Nu ska jag väl, som vanligt, avrunda kvällen med en fotbollsmatch visandes på viasat sport. Godnatt!

BTW, kan inte sluta lyssna på Pearl Jam - Man of the Hour... Så sjukt skön röst, så sjukt skön gitarr. Den mest harmoniska jag någonsin hört och kommer någonsin höra. den jag länkade i förra inlägget

Kommentarer
Postat av: Sten Queckfeldt

Jag förstår inte ett skvatt i din blogg..

2007-09-16 @ 01:14:26
Postat av: Henrik Live Från Svarige

Ha-ha-ha Stänkan, legat med nån nigress på sistone då?

Postat av: Sofia

henrik du är sjuk!!!!! :D

2007-09-16 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback