THE ROCK GOT A HUGE COCK HAHAHAHAHA

Ojoj, sleepless in Mariefred! Fredag, åker in till tälje vid två. Richard klipper sig(synd att det inte blev bra...), vi handlar lite kläder, käkar donken sen blir vi skjutsade till Ante i Rönninge. Efter lite förkrök ringer vi taxi in till tälje och då märker vi att Stanleys var stängt, "vattenskada". Taxichauffören bara skrattade: "han har smusslat undan många miljoner".. HIHI.. Sen bar det av till Tälgekällarn, helt okej, njöt gjorde jag..
Sen trodde jag att alla i mitt sällskap skulle till Rönninge och efterfesta, så jag tog taxi med några som bor där och åkte dit.. men inte fan kom dom andra!!!!! Så jag fick ta taxi själv därifrån och betalade fittchauffören en relativt hög summa..................... Lördagen har bestått av typ 7 olika filmer och mat sen hämtade vi nu chefen
och hans hynda @ arlanda! hemmmmma nuuuu dock inte trött......

måste till intersport imorgon är det öppet? VA VA VA VA www.intersport.se ska kolla cheese

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag är bäst!
(ragge här)

2007-09-30 @ 17:34:41
Postat av: Jonte

vad fan ska du göra på inter sport...?

2007-10-01 @ 14:19:26
Postat av: Henka i egen hög person

Du är bäst!
KÖPA HOCKEYKLUBBA MEN DET BLEV INTE AV JONTE FÖRBANNADE FLODHÄST

Postat av: pär

Så du lirar hockey?

2007-10-01 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback