Vad vore livet utan en kofot.....:S min första dikt!!!

Btw. In Flames sjunger Lunga låtar.

Peppe Eng var en gång i tiden en dräng
Han brukade ta en sväng
och ge folk däng
efter denna sväng
tog han sig hem till sin säng

Men en gång var dagen sig inte lik
Tv4 ringde, peppe tänkte; ska dom ta min tik?
Men icke, nu visade det sig att han skulle bli rik.

Han fick ett erbjudande, som han ej kunde motstå
det var bättre än han någonsin kunde åtrå
han skulle leda sporten och det fick han veta på telefon
han kände sig som ett fån
när han skrek, är det här ett rån
nej jag menade, varför vill ni ha ett fån

tv4s Towe sa
det är en vacker da.

// COPYRIGHT // Hooba Ltd.

förstår inte på mig själv ibland =DDDD

Kommentarer
Postat av: WiMME sveper 3.5or

Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna, kan ej dö.
dess namn känner du nog igen
trofast vänskap heter den. Slut.

2007-09-18 @ 20:34:10
Postat av: Henka i egen hög person

Varma ord, vackra ord, djupa ord...
De äro som doften av en blomma i natten
den man icke ser.
Bakom dem lurar den tomma rymden...
Kanske de äro den ringlande röken
från kärlekens varma härd?
Beat that, bitch.

2007-09-18 @ 20:36:30
Postat av: Vill va annonym- tack

Här ska du få en teknisk-knockout:
Man dansar där uppe klarvaket
i huset fast klocka är tolv
Då slår det mig plötsligt att taket,
mitt tak är en annans golv.

2007-09-18 @ 20:45:54
Postat av: Henka i egen hög person

faaan. peace då?

Postat av: N-G

peace

2007-09-19 @ 00:38:02
Postat av: fittan

töntigt

2007-09-19 @ 18:29:09
Postat av: pattarna

okej rubo

2007-09-19 @ 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback