Bisarr människa som får mig att kräkas:

Tobias Nölvand.

Denna person bemästrar inget som har med normalt beteende att göra. Jag frågade denna Gud av idioti idag: "Vad är du bra på egentligen?"
"
Tyst......
Tyst......
Tyst.......

Eh ja det .....

Tyst......
Tyst......
Tyst.......

Haha vafan jag är bra på att supa, knulla och festa!"

Skoja GUBBEN! Eller ja, själva konversationen är sann, men seriositeten är inte det. Jag tycker du är duktig, har framförhållning och du vill lära dig hela tiden. Det är BRA TOBIAS! Detta går vidare från platschefen till högsta hönset! =D

Jag har en idiotsäker plan, ingen klack som kan gå av, inget skosnöre som kan gå upp. Vet ni vad? Nej, hur fan ska ni det? Låt mig berätta då jävla spektakel. Eller nej, fan orkar inte om ni ska vara så där.

KOM IGEN GOTT FOLK! Följ med mig på en resa som kommer slita folks huvuden itu, så ta fram era mentala vapen. Vi ska göra detta från en aspekt som hugger dramat på insidan. Vi ska ha masker på oss! Typ såna masker får reaktionen, "Myyy goood ;) you're the star of the masquerade".

Fattar noll och Persikan tränar, trist.

Kommentarer
Postat av: Bisarr människa som får mig att kräkas:

Tobias Nölvand.

Denna person bemästrar inget som har med normalt beteende att göra. Jag frågade denna Gud av idioti idag: "Vad är du bra på egentligen?"
"
Tyst......
Tyst......
Tyst.......

Eh ja det .....

Tyst......
Tyst......
Tyst.......

Haha vafan jag är bra på att supa, knulla och festa!"

Skoja GUBBEN! Eller ja, själva konversationen är sann, men seriositeten är inte det. Jag tycker du är duktig, har framförhållning och du vill lära dig hela tiden. Det är BRA TOBIAS! Detta går vidare från platschefen till högsta hönset! =D
Jag har en idiotsäker plan, ingen klack som kan gå av, inget skosnöre som kan gå upp. Vet ni vad? Nej, hur fan ska ni det? Låt mig berätta då jävla spektakel. Eller nej, fan orkar inte om ni ska vara så där.

KOM IGEN GOTT FOLK! Följ med mig på en resa som kommer slita folks huvuden itu, så ta fram era mentala vapen. Vi ska göra detta från en aspekt som hugger dramat på insidan. Vi ska ha masker på oss! Typ såna masker får reaktionen, "Myyy goood ;) you're the star of the masquerade".

Fattar noll och Persikan tränar, trist.

2008-04-10 @ 03:22:42
Postat av: Rasmus

Dör hellre i förtid än att få vara tobias en enda fredag, orka supa liksom!

2008-04-10 @ 12:28:49
Postat av: T obias

RAsmus jag gillar dig med!

2008-04-10 @ 21:27:48
Postat av: Henka

Mesar båda två.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback