Chill morgon.

Brukar vanligtvis vara stressiga morgonar men idag har vi inte så jävla bråttom, så jag och Rille tar det lugnt. Skönt fan. Alla med PW på deras BDB har insett hur äckliga dom är. Solen skiner ute. Jag vill runka. Jag dricker cola och käkar Smålandskorv. Jag får inte i mig några vitaminer överhuvudtaget. Jag är aldrig frisk. Undra hur det är att vara helt frisk. Vill vrida nacken av Strutsen och skalla min egna skärm - så jävla stor och stekig. Inte träffat Jakob på 3-4 månader, när jag väl gör det i min lya, "Fan vad onödigt stor skärm" svar: "Fan vad onödigt ful du är, du borde sparat barnbidraget sen du var 5 till operation" Går ifrån min lite vintriga deathcoreperiod tillbaka till mer somriga Lost Prophets. Minnen grabbar. Hade farsans stekbil, hela huset själv i 4 veckor. Tror vi festade där 14 ggr iaf. Dagen efter ner och köpa pizza. Dagen jag fick glida i Cadillac Escalade, det var soft, fylletaxi. "Vi bor på Hedlandet, räcker 700?" Från Gripen till Hedlandet. Generösa båtmänniskor. Bli kallad bögjävel och sossejävel av sin gamle chef. Hundarna, casper, malte, doris, ella, jassie. Åh.


Förgyll vardagen mina medmänniskor, även fast gräset inte är lika grönt hos er.


Kommentarer
Postat av: Mingla

får jag fråga dig en sak?

Postat av: Henka

hahahahahahahahaha så jävla ng

2008-04-18 @ 14:32:48
URL: http://hooba.blogg.se
Postat av: Rasmus

Mingla, FRÅGA PÅ DITT FÄ. HAN KOMMER ÄNDÅ BARA SVARA SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! HAHAHAHA

2008-04-18 @ 14:38:01
Postat av: timsu

Tjena

Vilket lag håller ni på i slutspelen i NHL, och går det bra för dom ?
Kom erat lag till slutspel?
och vilket lag vinner "ze cup"

Själv håller man på Colorado 1-1 i matcher mot Minnesota

2008-04-18 @ 17:47:58
Postat av: Henka

Rasmus: För moder ligen. Ha-ha-ha-ha! ;)

Timsu: ja vett vad ja håller efter nhl . den som viner är mitt fabbolag ! ;)

2008-04-18 @ 18:44:11
URL: http://hooba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback