Tja fan.

Ah shit sol ute :S


KNULLA KNULLA KNULLLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VÅREN ÄR HÄÄÄÄÄR ;)

Spela fottboll med grabbarna nu då, mina abnorma vader, mina skitstora stortå's. ah perfekt. "knäshorts" ... Fifan nice.


Folk påstår sig läsa folks beteende som en öppen bok. mmm men jag då: läser dom som en bok öppnad på 359 grader. Bäst. Det var fan ingen som sa åt mig att vara näst bäst? Och jag ser inget fel med att vara självbesatt heller. Ingen är perfekt men skulle vilja påstå att jag är jävligt nära. Jag är m,er än en människa, jag är en gåva till er andra. Ni borde behandla mig som en superstjärna. Ni KAN ALDRIG BLI SOM MIG, så ödsla ingen tid på att försöka. Ty jag är gudomlig, ty jag är ofelbar. Det enda ni måste tro, vad ni än säger eller påstår, är att jag, är den den Gud jag alltid kommer vara - Störst och Bäst.

Bli inte alltför uppspelta av denna himmelska dosen jag kört in i era huvuden.

Kommentarer
Postat av: Pierre

ironin flödar

2008-04-20 @ 12:48:59
Postat av: Henka

Äntligen. Försökt lära dig ordet ironi i fyra år nu. Nu satte du den! :)

Postat av: Rasmus

Ta iiiiI!!!!

2008-04-20 @ 18:07:51
Postat av: Jenny

http://zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2007/10/weird-car-3.jpg
din båt

2008-04-20 @ 23:59:02
Postat av: alexandra

jag tror fan inte det finns en mer vulgär människa än dig hooba :D hahahah
BAJS

2008-04-21 @ 16:59:11
URL: http://alexandracr.blogg.se
Postat av: Yoda

Clawfinger - Biggest & the Best

2008-04-26 @ 18:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback