Motiverad

Ja, det blir man! När man får kommentarer från kunder som lyder: "Jag vill ha Richard och Henke hit, det är i alla fall riktiga hantverkare som man kan lita på!" Eftersom vi hade varit där en gång innan! Det är jääävligt kul att jobba då.

Det är inte många(knappt något?) jobb jag och Richard har lämnat med missnöjda kunder. Jäääävligt kul!

OCH JAG LÄNGTAR SOM FAN efter huset vi ska köpa renovera och sälja vidare, jääävlar vad kul det ska bli!

Jag anser att både jag och Richard har framförhållningen, dedikeringen och lustan och gå långt inom denna bransch. Vi båda är bara 19 år men har redan kommit en bit på vägen.

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HÅRT

Kommentarer
Postat av: Pierredengode

men vem fan bryr sej?

2008-02-06 @ 17:31:50
Postat av: Henka

* Wikipedia.org - Struts är det man är precis innan man får sjukdomen "Mongolid".

Postat av: http://hooba.blogg.se synogat-polisen-i-etern

har tagit mig friheten att korrigera din svenska, hoppas du glädjs.

Motiverad
Ja, det blir man! När man får kommentarer från kunder som lyder: "Jag vill ha Richard och Henke hit, det är i alla fall riktiga hantverkare som man kan lita på!" Eftersom vi hade varit där en gång innan! Det är jääävligt kul att jobba då.

Det är inte många(knappt något?) jobb jag och Richard har lämnat med missnöjda kunder. Jäääävligt kul!

OCH JAG LÄNGTAR SOM FAN efter huset vi ska köpa renovera och sälja vidare, jääävlar vad kul det ska bli!

Jag anser att både jag och Richard har framförhållningen, dedikeringen och lustan och gå långt inom denna bransch. Vi båda är bara 19 år men har redan kommit en bit på vägen.

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HÅRT

2008-02-07 @ 08:40:39
Postat av: Rasmus

Polisjävel, du har ju inte ändrat alla fel! + vem fan bryr sig? GO HENKA!!! :D

2008-02-07 @ 10:32:30
Postat av: Aa det är jag igen dåra.

Tjena henke. kom över lite filmer jag lånat av dig
(Dokument utifrån (2001). Terrorismens rötter)

skickar den på msn sen..

2008-02-07 @ 13:22:38
Postat av: Steffo.

Tom döptes efter sin pappas plånbok

2008-02-07 @ 13:34:31
Postat av: Schyfftert

Hej Henrik! jag tror vi har samma förnamn du och jag.

2008-02-07 @ 16:25:53
URL: http://henrikschyffert.blogspot.com/
Postat av: Bad boys 4 life

http://www.thebadboys.se/ skulle vilja sponsra dig med
"stålkallingar"

2008-02-07 @ 16:40:24
Postat av: FYFAN grabar GANSTA SHIT jag e igentligen nasse men vafan så jäla duktig non stop rapper mother fucker yeah !

FYFAN grabar GANSTA SHIT jag e igentligen nasse men vafan så jäla duktig non stop rapper mother fucker yeah !
haha igår fick tagg på en sprayburk sprang in i ett geng ja störde mej på sprayade ala sprakake och slog typ i gränden utan för lottus . sen kom hilary jag BAH OOOH BODYBUILDER . N O LIFER haha hha ajja fyfan värd kväl.

2008-02-07 @ 16:44:27
Postat av: Prestanda

dyraste är inte nödvändigtvis bästa

2008-02-07 @ 16:46:32
Postat av: Hacker

här kommer datorsidorna du frågade om:

www.fragbite.com
www.buyacomputer.net

2008-02-07 @ 16:47:37
Postat av: Verifiera din kommentar

Verifiera din kommentar

För att din kommentar skall registreras på det inlägg som du just kommenterade behöver du ange en kod.
Skriv in koden som du ser i bilden och bekräfta med OK

2008-02-07 @ 16:48:06
Postat av: Henka

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JAG KA NINTE SLUTA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-02-07 @ 19:54:58
URL: http://hooba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback